Morgen is het zover!

21 augustus 2021 - Hoogkarspel, Nederland

Hallo allemaal,  de tassen zijn gepakt want morgen vertrekken we naar Praag. Zoals jullie van ons gewend zijn gaan we op de fiets. Dit jaar gaan we zo veel mogelijk kamperen. Lichtgewicht tentje, luchtbed en stoeltjes hebben we hiervoor aangeschaft. Het was de bedoeling om ook morgen op de Veluwe de tent voor het eerst op te zetten, maar door de slechte weersvoorspellingen hebben toch maar een overnachting bij Vrienden van de fiets in Beekbergen geboekt. We fietsen over de dijk richting Lelystad, Harderwijk, Beekbergen. Daarna richting Duitsland langs diverse rivieren en rustige wegen. We hebben weer de GPS mee en de route is ook nog bewegwijzerd. Het moet gek gaan willen we verkeerd rijden. We zijn nog nooit in de zomer in Duitsland op  vakantie geweest, wel op wintersport,  dat is een nieuwe ervaring. Ook nu met de corona maatregelen zal het soms aanpassen zijn. We zijn gevaccineerd, hebben de mondkapjes mee en het corona paspoort gedownload. Kortom de voorbereidingen zijn getroffen. We kunnen vertrekken!

1. Silvia Slagter:
    Veel fietsplezier samen!
  2. Gerrit:
    21 augustus 2021
    Tóch geen Polarsteps? Succes en veel plezier!
  3. Corrie & Ton van der Meer:
    21 augustus 2021
    Super!!! Sportievelingen! Veel plezier en we kijken uit naar jullie reisverslag.
  4. Dirk:
    21 augustus 2021
    Hele goede reis en plezier op jullie onderneming naar Praag. Groeten andi
  5. Nico en Ria Broersen:
    De buurtjes, Nico en Ria
    Mieke en Kees een hele goede reis. Uit ervaring is het goed fietsen langs de rivieren. Succes!!
  6. Mariët:
    21 augustus 2021
    Heel veel fietsplezier! Hopelijk zit Piet Paulusma er naast met zijn weervoorspelling😎
  7. Wilma en Frank Gijzen:
    Lieve Mieke en Kees,
    Ontzettend veel plezier toegewenst…lekker loskomen van het afgelopen jaar…jullie hebben veel voor jullie kiezen gekregen. Doe rustig aan…en weer veilig thuis.
    Veel liefs van Wilma en Frank Gijzen.
  8. Paulien.boukens:
    21 augustus 2021
    Jammer dat jullie morgen beginnen met regen
    Maar wij wensen jullie heel veel plezier. Geniet er van.👍😊
  9. Steef Zeguers:
    22 augustus 2021
    Wij waren een week in Duitsland. Naar inentingsbewijs is nooit gevraagd. Op mondkapjes zijn ze wel erg gesteld. De wegbewijzering is uitstekend. Goede reis. Steef Zeguers
  10. Ineke:
    22 augustus 2021
    Heel veel fietsplezier, we gaan jullie weer volgen!
  11. Hans en Corina:
    Veel plezier Kees en Mieke
  12. Theo:
    22 augustus 2021
    Geniet ervan, het gaat jullie zeker lukken en vergeet nu zo nu en dan een terrasje te pakken!
  13. Emmy Kooiman:
    22 augustus 2021
    Veel plezier saampjes! Duitsland is mooi hoor,en je kan er goed eten! Volgens de berichten word het weer de komende week iets beter. Doe voorzichtig.
  14. Anne Marie:
    22 augustus 2021
    Wat leuk! Veel plezier en genieten.