Met Kees en Mieke naar Parijs

6 mei 2015

Nog ruim 1 dag!!!

We gaan bijna voor ons eerste grote fietsreis naar Parijs. Na de afgelopen 2 jaar in Nederland de bekende LF routes, 2 keer 3 dagen, gaan we nu 700 km wegfietsen naar Parijs.

Mieke heeft Hemelvaartsdag 88 km gereden en afgelopen zaterdag de 40 mm gewandeld. Ik heb na de ronde van Nijmegen ( 130 km) Mieke donderdag ondersteund in het fietsritje naar Schoorl en heb afgelopen zondag op de racefiets 84 km mogen noteren.

In de kamer liggen al diverse spulletjes klaar. Mieke is degene die alles klaar zoekt en ervoor waakt dat we niet te veel bagage gaan meenemen. Ieder zijn kwaliteiten dus! Ik zal morgenavond de banden goed op spanning brengen en ben er voor om Mieke straks zoveel mogelijk uit de wind te houden. Ja Aad, soms moet ik ook knechten.

We hebben er zin in en zijn nieuwsgierig welke mensen we gaan ontmoeten en of we een slaapplaats kunnen bemachtigen. Als jullie dan nog duimen voor een beetje mooi weer dan gaat het lukken.

Natuurlijk hoop ik dat jullie allemaal een beetje kunnen meegenieten van onze verhalen. Ik ben zelf geen facebook gebruiker of twitteraar maar dit is toch wel een leuke manier om alle beschrijvingen, in goede en slechte tijden, te kunnen volgen. Ik heb  dit zelf zo ervaren en genoten van de reisverhalen van Ineke en Ron.

Beste volgers, mogelijk volgt donderdag al het eerste verslag van dag 1. Dan weten we ook of Feyenoord gewonnen heeft uit bij Heereveen.

1. Reislogger:
    6 mei 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Gerrit:
    19 mei 2015
    Succes! Bij zuidenwind in de rug van Kees, Mieke!