Etappe 9 Treinreis Parijs - Hoogkarspel 8, 5 uur

29 mei 2015

Gisteravond op zoek naar een restaurant in de buurt van het hotel. Dat was nog moeilijk. We zaten in een Indische buurt en allemaal van dat soort eettentjes. Uiteindelijk bij een net restaurant Indisch gegeten. We vroegen het meisje dat naast ons zat en Indisch was om advies. Ze had haar werk goed gedaan want het smaakte goed. Op de teugweg liepen we langs een metrobrug van zo'n 500 meter lang en daaronder was een tentenkamp van daklozen gevestigd.
Om 7 uur zaten we als eerste en enige aan het ontbijt en daarna weer langs het tentenkamp naar het station. De juiste trein was snel gevonden. In Lille Europa moesten overstappen naar een ander station fietsen, Lille Flandre. Op naar de volgende trein naar Antwerpen. Een boemeltreintje. Bijna elk station deed hij aan. In Antwerpen de trein naar Amsterdam gemist. Dit werd een uur wachten. Nu zitten we in de trein naar Amsterdam. En hierna de trein naar huis. We kregen in Antwerpen een telefoontje van Anneroos dat ze is geslaagd voor haar rijbewijs!!! Dit in 1 keer. Dat is nog eens goed nieuws.
Na een prachtige tocht van 800 km gaan we ons verdiepen in een nieuwe fietstocht voor volend jaar. Beste volgers ideeën van harte welkom en bedankt voor de leuke reacties.

1. Dirk:
    29 mei 2015
    Bedankt voor je leuke verslag en welkom thuis ik heb je gemist !!
  2. Gerrit:
    29 mei 2015
    Kees en Mieke, inderdaad mooi verslag. Dirk, niet overdrijven he " ik heb je gemist".....
  3. Aad:
    Hoi Kees en Mieke,

Gefeliciteerd met jullie prestatie, in het bijzonder die van Mieke.
    Weinig getraind en dan zo'n afstand afleggen, grote klasse.

Mooi dat de tocht zonder ongelukken is verlopen, binnenkort spreek ik jullie weer. Het was leuk om jullie te volgen.

Groeten Aad