We gaan de reis naar Santiago de Compostella afmaken!

10 september 2019 - Hoogkarspel, Nederland

Beste allemaal,

Precies 2 jaar na het overlijden van moeder Annie gaan we onze fietstocht naar Santiago de Compostella  voortzetten. Vrijdag a.s. oftewel vrijdag de 13de vertrekken vanaf station Amsterdam Sloterdijk met de fietsbus naar Zuid-Frankrijk. Zaterdag ochtend komen we  aan in Jean-Pied de Port. Daar stappen we op de fiets en gaan we de route weer oppakken. Jean-Pied de Port is een bekent pelgrimsplaatsje. Vanaf hier vertrekken vele pelgrims lopend richting Santiago de Compostella. We vinden het weer leuk om elke dag een verslag te maken van onze belevenissen en jullie "achter de fiets" mee te nemen.

We zijn al vanaf mei in training. Ik heb deze zomer maar liefst 2500 km gefietst, Kees meer, want hij fietst elke zondag ook nog ochtend met zijn fietsclub. Zo hebben we in mei de Maasroute gefietst, een mooie route van Rotterdam naar Maastricht, uiteraard langs de Maas. Een rondje Markermeer, naar Haarlem, Edam, Schoorl. We zijn in heel wat plaatsen in Noord-Holland geweest. We kennen inmiddels heel wat koffietenten.   De fietsen hebben een onderhoudsbeurt gehad en zijn voorzien van nieuwe banden. Met al die kilometers in de benen kan het haast niet mis gaan...

Groetjes van  Kees en Mieke en tot zaterdag

1. Karin van der Gulik:
    10 september 2019
    Hoi Mieke en Kees, super dat jullie de reis gaan afmaken. Dat gaat zeker lukken. Heel veel fietsplezier. Groeten Karin
  2. Martin:
    10 september 2019
    Geniet van deze mooie reis.
    groet
    Martin
  3. Petra neervoort:
    Succes en geniet er van
  4. Eugenie:
    11 september 2019
    Ik kijk er weer naar uit om jullie verhalen te lezen.
    Het zijn de laatste loodjes. Succes
  5. Ineke:
    11 september 2019
    Wat leuk! We gaan jullie weer volgen!
  6. Hetty en Rob:
    11 september 2019
    Hi Mieke en Kees, veel succes, mooi weer en geniet vooral samen.
  7. Wilma en Frank Gijzen:
    12 september 2019
    Ha die Mieke en Kees....twee jaar geleden alweer...en in enen is het weer zover...ga er van genieten...doe heel veel koffie met gebak tentjes aan, want het is en blijft vakantie.
    Heel veel plezier en toi toi toi uit Hoogkarspel toegewenst door...
    Wilma en Frank Gijzen-Bakker
  8. Mariët:
    12 september 2019
    Maak er iets leuks van Kees en Mieke! En mooi dat we jullie weer kunnen volgen.
    Veel plezier!
  9. Corrie & Ton van der Meer:
    12 september 2019
    Hallo sportievelingen, wij wensen jullie n hele mooie zorgeloze vakantie toe. We zien uit naar jullie verslagen. Geniet ervan,
    Groetjes van ons
  10. Siem:
    15 september 2019
    Hoi fietsluitjes, heel veel plezier onderweg en dan ga ik vanuit de stoel jullie wel volgen :)