moeder Annie

18 september 2017 - Burgos, Spanje

Hallo allemaal,

Zoals beloofd zou ik jullie op de hoogste houden van moeder Annie. Ze is vannacht rustig en vredig ingeslapen. We zijn blij dat we de juiste beslissing hebben genomen en naar huis zijn gegaan zodat we op tijd bij haar waren om afscheid te nemen.

Nogmaals hartelijk dank voor alle reacties tijdens de reis. Het was voor ons ook een stimulans om elke dag een stukje te schrijven en foto's te maken. We gaan de  tocht zeker afmaken en nemen jullie dan weer mee op de fiets.

Kees en Mieke

1. Gisela Juttner:
    Hallo Mieke en Kees,
    Gecondoleerd met jullie verlies van moeder Annie. Wat zal dat een vreemde ervaring zijn geweest, vanuit de flow van het fietsen terug naar Nederland met een dergelijk verdrietig bericht.
    Aan de andere kant is het voor haar wel goed dat ze op zo'n vredige manier heeft kunnen inslapen. Ik hoop dat jullie daar troost uit kunnen halen en zeker ook daaruit dat jullie de juiste beslissing genomen hebben en afscheid hebben kunnen nemen.

Alles goeds met jullie verdere plannen! Ik heb vandaag voor het eerst jullie blog gelezen en zal me vanavond in de reisverhalen verdiepen om te lezen wat jullie allemaal hebben meegemaakt. Een hele goede reis verder,
    Gisela
  2. Mirjam:
    Hoi Mieke en Kees,

gecondoleerd met het verlies van jullie (schoon) moeder. Wat een verdriet, maar fijn dat jullie nog afscheid van haar hebben kunnen nemen. Wens jullie heel veel sterkte en Mieke, tot binnenkort in Enkhuizen
  3. Ellen Mak:
    Hallo Mieke en Kees,

Gecondoleerd met het overlijden van jullie (schoon) moeder.
    Fijn dat jullie nog afscheid van haar hebben kunnen nemen.
    Zo is aan jullie mooie reis een abrupt einde gekomen,
    maar Jullie zullen de uitdaging nog wel een keer aangaan denk ik.
    Veel sterkte in de tijd die komen gaat.
  4. Corrie & Ton van der Meer:
    19 september 2017
    Gecondoleerd met dit verlies. Fijn dat jullie nog op tijd waren voor het afscheid. Sterkte de komende dagen

Groetjes ook van Ton en van mij natuurlijk.